توديع و معارفه درصدا و سيماي مركز يزد


عبدالحسينی رفت و كشفی آمد

یزدفردا:مراسم توديع و معارفه قائم مقام سابق و جديد مركز برگزار شد


اين مراسم با حضور تعدادي از مديران و مسئولين استان و جمعي از معاونين و مديران مركز برگزار شد .


در اين مراسم معاون سياسي و امنيتي استانداري يزد با اشاره به جايگاه مطلوب صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد : امروز اين رسانه در مقابل نقش مخرب بدخواهان ارزش هاي اسلامي و انساني احساس مسئوليت كرده و در راه اشاعه فرهنگ ديني تلاش مي كنند.


دشتي با اشاره به خيزش مسلمانان در خاورميانه افزود : مردم مستضعف اين منطقه در زمان حساس كنوني انتظار دريافت مفاهيم ديني از رسانه صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران را دارد و به حق اين رسانه در انجام وظايف خود موفق بوده است


در ادامه حجه الاسلام والمسلمين مدرسي مشاور فرهنگي مركز با اشاره به اينكه يكي از وظايف صدا و سيما جلب اعتماد عمومي است افزود : يكي از راه هاي جلب اعتماد عمومي وجود نيروها و مديران مقبول در جامعه است، وي وجود اين چنين مديران و كاركناني صادق و كوشا و دلسوز به مردم را باعث جلب اعتماد صد در صدي مردم به اين رسانه دانست .


وي دفاع جانانه و به موقع از دين را يكي از وظايف رسانه ملي دانست و افزود : كساني كه در اين رسانه مشغول به كار هستند بايد با بالا بردن سطح اطلاعات ديني خود با معرفي صحيح و اصولي دين و مصلحان ديني به مردم از بروز بسياري از انحرافات در جامعه جلوگيري كنند .


در ابتداي اين مراسم سيد حسن آسايش مدير كل مركز سال 1389 را سالي موفق براي اين مركز دانست و گفت : افتتاح فرستنده ديجيتال، ‌راه اندازي فرستنده چاه افضل اردكان، ‌راه اندازي ديجيتال نيوز روم خبر از جمله كارهاي ارزنده و ماندگار اين مركز در سال گذشته است .


آسايش همچنين افزايش سطح كمي و كيفي توليدات راديويي، تلويزيوني و خبر را از جمله دستاوردهاي اين مركز در سال گذشته دانست و از زحمات كاركنان اين مركز قدرداني كرد .


وي در اين مراسم از زحمات بهرام عبدالحسيني قائم مقام پيشين مركز تقدير و تشكر كرد و وي را فردي سخت كوش و پي گير در كارهاي رسانه ملي دانست وبراي ايشان در پست قائم مقامي مركز البرز آرزوي موفقيت نمود.


در اين مراسم از تلاش هاي چندين ساله بهرام عبدالحسيني قائم مقام سابق مركز با اهدا جوايزي تقدير و تشكر كردند و حجه الاسلام سيد محمد جواد صداقت كشفي به عنوان قائم مقام جديد مركز معرفي شد .

یزدفردا :هرچند خوشحال می شدیم که در مراسم تودیع جناب بهرام عبدالحسيني حضور داشته باشیم و به ایشان به دلیل تلاشش در صدا و سیمای مرکز یزد خسته نباشید بگوییم و در حد توانمان در پوشش رسانه ای خداحافظی ایشان انجام وظیفه نماییم .http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=32791_1.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا